Eid bönen Inleds kl.09.00 6juni
2025-06-04T09:28:23+02:00Eid Al-Adha infaller på fredag den 6juni. Eid-bönen kommer att hållas kl.09.00 i moskéns parkeringsplats. - ATT TÄNKA PÅ INFÖR EIDBÖNEN: - Tag med bönematta. - Kom tidigt för att få en bra sittplats. - Systrar ber i bönesalen och även utomhus. - Kan vara regnigt den dagen så kläder efter väder. - Vi vill uppmana alla vivallabor att gå tillfots till moskén och därmed lämna bilarna hemma Detta pga vi kommer att använda parkeringsplatsen till att utföra Eid-bönen. - Parkera bilarna i de avsedda platserna så att vi INTE stör moskéns grannar! - OBS! Felparkerade bilar bötfälls av ansvarigt parkeringsbolag! Vi ber Allah den Allsmäktige att välsigna era dagar och acceptera era goda handlingar! Den som kan ska inte missa att fasta Arafah-dagen på torsdagen den 5juni. E I D M U B A R A K ❤️







